Mentörlük Uygulaması
Uygulama: Daha büyük sınıflardaki gönüllü öğrencilere mentörlük uygulamaları ile ilgili bilgilendirme yapılır. Sonrasında daha küçük sınıflarda ihtiyaç duyan öğrenciler gönüllü olan mentör öğrenciler birebir olarak eşleştirilir. Her hafta düzenli olarak bir araya gelmeleri ve ihtiyaç duyulan konuya yönelik çalışma yapmaları beklenir. Belirli aralıklarla mentör ve mentee olan öğrenciler ile bir araya gelinerek değerlendirme ve takip görüşmeleri yapılır.
Ne zaman Kullanılabilir
Yıl boyunca her zaman
Yaş grubu
Ortaokul – Lise
Süre
–
Malzemeler
–
Amaç
Duygu farkındalığı oluşturmak,Kendini tanıma ve kendine güven duygusunun kazandırılması, bilgi ve deneyim aktarmak. (beceri ve yetkinlik)
İlgili Sosyal Duygusal Öğrenme Alanları
Bilişsel ve duygusal farkındalık, sosyal farkındalık, kendini tanıma, hedef belirleme, plan yapma, liderlik, empati.