Kutuda Ne Var Ne Yok?

Kutuda Ne Var Ne Yok?

Uygulama: Öğretmen, öğrencilere bir çizim gösterir. Örneğin; öğretmen öğrencilere bir zigzag gösterir ve bunun bir merdiven olmadığını ve ne olabileceğini düşünmelerini ister. Kutunun içinden bu çizimin olduğu kağıtları çıkarır ve her öğrenciye kaç farklı şeye dönüştürebileceklerini sorarak o kadar kağıt verir. Öğrenciler gün içerisinde de bu etkinliğe devam edip, katkı sağlar.

    Ne Zaman Kullanılabilir

    Yıl boyunca her zaman

    Yaş Düzeyi

    Okulöncesi ve 1. Sınıf

    Süre

    30 dakika

    Malzemeler

    Kutu, kağıt, çizimler, boya kalemleri

    İlgili Sosyal Duygusal Öğrenme Alanları

    Planlama becerisi, ilişki kurma, yaratıcılık.

    l

    Amaç

    Yaratıcı Düşünme Becerilerini geliştirerek parça -bütün ilişkisi kurabilmeleri.